молодіжний оздоровчий спортивно-туристичний центр “САДНИСТА”

за сприяння Федерації спортивного туризму Чернівецької області

 

Відкрита Першість  Чернівецької області  з гірських лиж в Мигово!

13 лютого, слалом-гігант, 2 спроби. Регламент скачати 


 

Календарний план Чернівецької ФСТ на 2016 р.скачати

 


Регламент
Про відкриті міжнародні змагання зі спортивного туризму «ІX Буковинські екстремальні ігри – 2015р.» скачати

 

 

Регламент

про відкриті зональні змагання зі спортивного туризму «пошуково-рятувальні роботи» скачати

 

 

Регламент  
Відкритих обласних змагань зі спортивного туризму, пішохідний    «Кубок друзів». скачати

 

 
 

27 грудня на ГТК "Мигово" відбудеться відкрита першість Чернівецької області по гірським лижам і гірськолижним рятувальним роботам

 

Дві дистанції - слалом-гігант (відкрито для всіх бажаючих) та рятувальні роботи (запрошуються команди з 4-х чоловік). Формат змагань -  Masters, розділення на ветеранів і аматорів немає. Призи від спонсора - української торгової марки екстремального одягу та спорядження X-road. Офіційне положення - стор.1, стор. 2.  Змагання відбудуться на обмеженій захисними сітками частині схилу і ніяк не будуть заважати вільному катанню на схилах ГТК "Мигово".

--------------------------------------------

Протоколи результатів

Змагань з спортивного туризму «ХІІІ Буковинські екстремальні ігри»

формат 6 годин      формат 3 години

 

-------------------------------------------------------------

 

Календарний план змагань, заходів Федерації спортивного туризму Чернівецької області за період від 01.01.2015 до 31.12.2015 
скачати

----------------------------------------------------------

 

Положення відкритих обласних змагань зі спортивного туризму, пішохідний
"Кубок друзів"

 

  

 

Головна суддівська колегія Відкритих обласних змагань зі спортивного туризму (пішохідний) «Кубок друзів» 2014р.,  скачати

Попередні умови скачати

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Положення про відкриті міжнародні змагання зі спортивного туризму 
"XIII Буковинські екстремальні ігри - 2014"

 

  

2 сторінка Положеня, скачати

Попередні контрольні пункти, скачати

Попередні умови, скачати


 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 

Календарний план Федерації спортивного туризму на 2014р. скачати в форматі MS Word

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Результати Буковинських Екстремальних ігр 2013

 

Формат 6 годин,   формат 3 години.   Вітаємо переможців!   Федерація спортивного туризму Чернівецької області щиро вдячна організаторам, головній суддівській колегії, службам дистанцій, суддям, всім, хто допоміг в проведенні змагань. Шановні учасники! Тільки участь в змаганнях такого формату - це вже перемога над собою і достойний спортивний результат.  Чекаемо вас на наступних змаганнях. Готуйтесь, тренуйтесь, і нехай переможе найсильніший!

 

 

Буковинські екстремальні ігри 01-03 листопада 2013р.

 

Контрольні пункти:

  1. Перший блок – КП 1
    1 етап – старт
    2 етап – орієнтування – 20 балів
    3 етап – розпалювання багаття – 20 балів
    4 етап – кидання рятувального кінця – 20 балів
    5 етап – в’язка вузлів – 20 балів
     
2. Другий блок – КП 2
1 етап – траверс скельного участка – 50 балів (з самонаведення–100 балів)
2 етап – підйом умовно провалившогося в тріщину, самовилаз – 150 балів, КЧ
3 етап – спуск умовно потерпілого – 150 балів
4 етап – крутопохила переправа в верх – 150 балів, КЧ



 
3. Третій блок – КП 3 – КП 4
 
1 етап – елементи спелеологічного сходження – 100 балів

 
4. Четвертий блок – КП 5

1 етап – велотріал – 150 балів
 
5. П’ятий блок – КП 6

підблок «А»:
1 етап – жердини – 20 балів
2 етап – паралельні мотузки – 50 балів
3 етап – рух маятником – 20 балів
4 етап – переправа по колоді – 50 балів
5 етап – паралельні мотузки з самонаведенням – 100 балів
6 етап – навісна переправа,транспортування умовно потерпілого в коконі- 150балів   
підблок «Б»:
7 етап – фігурне водіння велосипедом – 150 балів
підблок «В»:
8 етап – проходження вертикальних спелеологічних перил – 10 м – 50 балів
                                                         20 м – 100 балів
                                                          30 м – 150 балів
підблок «Г»:
9 етап – скельний підйом – 50 балів
10 етап – спуск по мотузці  - 20 балів
11 етап – ІІ скельний підйом – 100 балів
12 етап – спуск по круто похилій переправі – 100 балів
Фініш
       

 

Умови  проходження дистанцій  ХІІ «Буковинські екстремальні ігри»

 






 
1. Команди прибувають на страт з спорядженням, яке необхідне для подолання комплексної дистанції, видової дистанції, заявленого класу або формату.
2. Всі учасники повня мати захисні шоломи з номерами, ліхтарики, сірники або запальничку, одежу, яка закриває лікті та коліна.
3. Команди до старту повинні отримати допуск по нестандартному спорядженню з підписом заступника головного суді з безпеки.
4. Для проходження дистанцій ІІІ, IVкласу команди повинні мати спорядження для в’язки нош і кокона.
5. Велосипедні етапи або вело дистанції команди долають на власних велосипедах з багажником та вантажем вагою 8 кг.
6. Формат 3-х годин включає в себе комплексне або видову дистанції І, ІІ класу. Формат 6 годин – дистанцію ІІІ, IVкласу.
7. Старт команд – роздільний формату 3-х годин та формату 6 годин.
8. Команди долають дистанції у послідовності обов’язкових КП та блоків : КП1, КП2, КП3, КП4, КП5, КП6.
9. Для команд формату 3-х годин – КП2 є необов’язковим.
10. Виносні – КП7, КП8.
11. Пропуск одного обов’язкового КП є невиконанням умов змагань.
12. Всі технічні КП, блоки, підблоки, етапи команди проходять на вибір, або по мірі їх звільнення.
13. За відвідування КП команди отримують 1 бал.
14. Для дистанції ІІІ, IVкласу всі технічні етапи проходяться з самонаведенням.
15. В залежності від кількості команд в різних класах та на окремих видових дистанціях, можливі заліки та підведення підсумків окремо в різних класах та на видових дистанціях.
16. В заявці по тактиці команда вказує формат, максимально заявлений клас дистанції відповідно кваліфікації учасників.
17. За втрату на дистанції бігунка команди або карти орієнтування команда знімається з змагань.
18. Етап вважається пройденим, якщо вся команда і спорядження знаходяться на цільовому березі.
19. Технічні етапи можуть обмежуватися контрольним часом.
20. Командна страховка на круто похилій переправі обов’язкова з обох сторін.
21. Не проходження технічного етапу оцінюється як відвідування КП.
22. Залік окремо в різних класах або видових дистанціях можливий при наявності не менше шести команд.
23. Страховку можна здійснювати через гальмівний пристрій або в рукавицях. 
24. ГСК залишає за собою право до старту вносити зміни та доповнення до даних умов.     

Положення 

Про відкриті міжнародні змагання зі спортивного туризму  «XІІ Буковинські екстремальні ігри – 2013р.» (скачати)

 

  1. Мета і завдання.

Буковинські екстремальні ігри проводяться з метою подальшого розвитку спортивного та екстремального туризму в області як ефективного засобу підвищення ролі фізичної культури, та спорту у всебічному та гармонійному розвитку особистості, сприяння формуванню здорового способу життя населення та на виконання рішення Координаційної ради з питань туризму Чернівецької ОДА та Програми розвитку туризму в Чернівецькій області.

Мета Буковинських екстремальних ігор – подальше втілення у повсякденне життя населення Буковини спортивного та екстремального туризму, яке має велике прикладне значення у справі формування активної життєвої позиції особистості як потужний фактор розвитку патріотичних, морально-вольових та фізичних якостей, особливо серед підростаючого покоління.

     Завдання Буковинських екстремальних ігор – пропаганда, популяризація та подальший розвиток спортивного та екстремального туризму серед широких верств населення, виховання любові до свого краю, проводити пропаганду здорового способу життя, визначити і розвинути знання, вміння  та навички виживання в складних природних умовах, сприяти охороні навколишнього середовища, обмін досвідом, перевірити та визначити рівень спортивної майстерності туристів, а також підвищити кваліфікацію суддів зі спортивного туризму, обмін досвідом на міжнародному рівні.

  1. Термін та місце проведення змагань.

Буковинські екстремальні ігри проводяться з 01.11.2013р.(день заїзду) по3.11.2013р.(закриття та роз’їзд). Місце проведення Буковинських екстремальних ігор -  м.Чернівці, район міського пляжу.

  1. Керівництво змагань.

Загальне керівництво по підготовці та проведенні Буковинських екстремальних ігор здійснює Департамент екології та туризму Чернівецької ОДА, Департамент економіки Чернівецької міської ради та Федерації спортивного туризму Чернівецької області (далі-Федерація).

Проведення Буковинських екстремальних ігор покладається на Головну суддівську колегію, яка формується Федерацією і затверджується Президією.

  1. Учасники та умови допуску до змагань.

У Буковинських екстремальних іграх беруть участь команди підприємств, організацій, спортивних та туристичних клубів, військових частин, навчальних закладів, збірні команди районів Чернівецької та інших областей, збірні команди інших країн.

Вік учасників змагань не молодше 10років.

Кількісний склад команди – 4чоловіка

 

Дистанції 1-4 класу:

- пішохідного туризму

- гірського туризму

- велосипедного туризму

- спелеотуризму

Учасники повинні мати все необхідне спорядження для проходження дистанцій відповідного класу. Особисте (система, каска, страховка, карабіни, велосипеди).

5. Програма Буковинських екстремальних ігор.

Спортивна програма – гонка з КЧ – 3 та 6 години.

Допускається участь команди на видовій дистанції у любому форматі.

1 листопада – день заїзду команд, реєстрація, робота мандатної комісії (до 19:00 год.),

2 листопада –до 8:00 год. завершення реєстрації , урочисте відкриття ( о 9:00 год.),подання технічних заявок, старт (10:00 год.) 13:00 год. фініш 3-хгодинної програми.16:00 год. фініш 6-ти годинної програми,17:00 год. підведення підсумків.

3 листопада – урочисте закриття, нагородження переможців та призерів, роз’їзд команд.

6. Визначення результатів та нагородження.

Командні результати визначаються по сумі балів набраних при проходженні  дистанцій мінус штрафні бали. Команди які не дійшли до фінішу займають місця після команд які пройшли дистанції повністю.

7. Нагородження переможців Буковинських екстремальних ігор

Команди-переможці і призери у загальному заліку змагань нагороджуються грамотами та пам’ятними призами, дипломами Департаменту екології та  туризму Чернівецької ОДА та Федерації спортивного туризму.  Спонсори нагороджують заохочуючими призами.

8. Фінансування.

    Витрати по забезпеченню дистанцій змагань суддівським спорядженням;  добові суддів; транспортні витрати; по розробці суддівської документації – забезпечують організатори змагань та за рахунок спонсорських коштів.

    Всі витрати пов’язані з відрядженням та участю команд у змаганнях (проїзд, проживання, перевезення вантажу, харчування, технічне укомплектування) несуть організації, що їх відряджають.

9. Підготовка спортивних споруд.

    У відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 грудня 1998р. № 2025  Про порядок підготовки спортивних споруд та інших спеціально відведених місць для проведення масових спортивних та культурно-видовищних заходів»: підготовка спортивних споруд покладається на їх власників. Контроль за підготовкою спортивних споруд та забезпечення безпеки при проведенні змагань здійснює робоча комісія, яка створена обласними та районними державними адміністраціями, власник спортивної споруди не менше, ніж за 4 години до початку змагань повинен подати до робочої комісії акт про її готовність про проведення змагань. Невиконання вимог, передбачених цим пунктом, що стали причиною виникнення надзвичайних обставин під час проведення змагань, тягне за собою відповідальність.     

10.Подача заявок

Попередні заявки до 30.10.2013р. за телефонами 0372574854, 0503381553

E-mail:  або форум sadnysta.com.ua

 

 

    Дане положення є офіційним викликом на змагання.

 

 

Положення Відкритих  обласних змагань зi спортивного туризму, пiшохiдний «Кубок друзів» ( скачати )

1. Мета і завдання.

Відкриті обласнi змагання  зi спортивного туризму  проводяться з метою: подальшого розвитку спортивного, екстремального туризму, як ефективного засобу підвищення ролі фізичної культури та спорту у всебічному та гармонійному розвитку особистості; сприянню формування здорового способу життя та на виконання рішення Координаційної ради з питань туризму Чернівецької ОДА; програми розвитку туризму в Чернівецькій області.

     Завдання: пропаганда та популяризація спортивного туризму, перевірка та підвищення рівня технічної майстерності, обмін досвідом, сприяння підвищення безпеки туристських походів, сприяння охорони навколишнього середовища. 

2. Термін та місце проведення змагань.

Змагання відбудуться з 11 по 13 жовтня  2013 року в м. Вижниця Чернівецької області, тур.база Черемош.

 

3. Керівництво змагань.

      Змагання проводять: Департамент екологii туризму Чернівецької ОДА.Департамент освiти науки сімї, молоді та спорту Чернівецької ОДА, Вижницька районна РДА. Безпосереднє проведення змагань покладається на Федерацію спортивного туризму Чернівецької області, організаційний комітет та головну суддівську колегію, Вижницький ТСК «Захід», Чернівецький обласний ТСК «Ірбіс»

 

4. Учасники та умови допуску до змагань.

      У змаганнях беруть участь спортсмени віком від 13 років (за роком народження). Склад команди 4 чол. (не менше 1-ї дівчини) + представник (може бути учасником).

      Змагання проводяться на двох дистанціях: «зв’язки» та «рятувальні роботи». 

      До змагань допускаються учасники, які мають довідку (документ), що підтверджує туристсько-спортивний досвід.

Іменні заявки з медичним допуском подаються до початку змагань в мандатну комісію ГСК.      Разом з іменною заявкою обов’язково подаються документи, що підтверджують особу учасника, страхові поліси на час проведення змагань на всіх учасників.

    Представники надають документи, що засвідчує особу та підтверджує спортивний розряд(кваліфікаційне підтвердження). Розписку відповідальних за техніку безпеки. 

    Команди повинні мати медичну укомплектовану аптечку. 

    Спорядження для організації харчування та проживання в польових умовах. 

    Мати спорядження для проходження дистанції ІІІ – ІV кл. 

 

   5.Загальні умови. Програма змагань.

Змагання проводяться за правилами проведення змагань зі спортивного туризму (частина                  « Правила змагань з техніки спортивного туризму»), погоджених  президентом ФСТ України Матвієнко А.С. затвердженими заступником міністра України у справах молоді та спорту Дудчак М.В. від 24.04.2008р.  Змагання проводяться на дистанції ІІІ - ІV класу.  

 

Програма змагань:

 

11.10.2013 р.

до 20.00 год                   -  заїзд та розміщення команд ,  проходження мандатної комісії до 20.00;

20.00 год.                     -   відкриття змагань ;

21.00 год.                     -   засідання ГСК з представниками ;

22.00 год.                     -   засідання ГСК з суддями.

12.10.2013 р.

8.00 - 19.00 год.           -   старт команд на дистанції ТПТ  «зв’язки», «рятувальні-роботи»  ;

20.00                    -   засідання ГСК з представниками;

13.10.2013 р.

8.00             -   продовження змагань

17.00            -   засідання ГСК з представниками;

18.00 год.                     -  закриття змагань і нагородження. Від’їзд команд.

 

6. Визначення результатів та нагородження.

Результати да дистанціях визначаються за сумою часу та штрафів переведених у час, при рівності результатів перевага надається команді (зв’язці), яка отримала меншу суму штрафних балів, а при цій рівності, кращій час до ПКЧ.

Загальні результати команд на змаганнях визначається за сумою результатів на дистанціях, при рівності їх, перевага надається кращому результату на дистанції «рятувальні роботи».

Учасники, які зайняли призові місця нагороджуються грамотами. Команди, які посіли призові місця в загальному заліку нагороджуються грамотами, переможец перехідним кубком.

 

7. Фінансування.

    Витрати по забезпеченню дистанцій змагань суддівським спорядженням,  добові суддів, транспортні витрати, по розробці суддівської документації – забезпечують ТСК «Захід», ТСК «Ірбіс»,ФСТ Чернiвецькоi областi,  за рахунок Програми розвитку туризму в Чернiвецькiй областi, спонсорські кошти.

    Всі витрати пов’язані з відрядженням та участю команд у змаганнях зі спортивного туризму       ( проїзд , перевезення вантажу , харчування , стартовий внесок, технічне укомплектування ) несуть організації , що їх відряджають. Стартовий внесок з команди: складає 100грн.

 

8. Підготовка спортивних споруд.

    У відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 грудня 1998р. № 2025 « Про порядок підготовки спортивних споруд та інших спеціально відведених місць для проведення масових спортивних та культурно-видовищних заходів »: підготовка спортивних споруд покладається на їх власників. Контроль за підготовкою спортивних споруд та забезпечення безпеки при проведенні змагань здійснює робоча комісія , яка створена обласними та районними державними адміністраціями , власник спортивної споруди не менше , ніж за 4 години до початку змагань повинен подати до робочої комісії акт про її готовність про проведення змагань. Невиконання вимог , передбачених цим пунктом , що стали причиною виникнення надзвичайних обставин під час проведення змагань , тягне за собою відповідальність.                                                                                                           

 

9. Документація.     Попередні заявки надіслати до 20.09.2013р. на email: [email protected], [email protected] або в телефонному режимі: (067) 315 31 57, (095) 483 23 65, 0372 543616.

 

 

 

Дане положення є офіційним викликом на змагання. 

  

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Положення  про всеукраїнські та міжнародні змагання зі спортивного туризму  на 2013 рік (скачати в форматі MS Word)

Календарний  план Федерації спортивного туризму Чернівецької області на 2013 рік (скачати в форматі MS Word)

 

Положення  відкритої Першості Чернівецької області з гірських лиж  з елементами рятувальних робіт серед ветеранів та аматорів.   Скачати в форматі MS Word тут

 

 

ПРОТОКОЛ засідання Виконкому ФСТУ  24.11.2012 р.

 

  • Про заяву голови комісії з вітрильного туризму Підтуркіна Д.Г. та переобрання голови комісії.
  • Про переобрання голови комісії з спелеологічного туризму
  • Про внесення змін до Правил змагань зі спортивного туризму.
  • Про поточні результати роботи над проектом нової редакції Правил змагань зі спортивного туризму.
  • Про затвердження Переліку зимових перешкод Українських Карпат
  • Про стан підготовки звітів комісій за 2011 – 2012 р.р. з гірського та лижного видів СТ, колегії суддів змагань з видів СТ, комісії з питань дитячо-юнацького туризму.
  • Про стан підготовки методики з визначення рейтингу обласних комісій з велосипедного туризму, клубів, туристів, тренерів з велосипедного туризму.
  • Про внесення змін до Настанов змагань з пішохідного туризму.
  • Про Положення про суддю-інспектора змагань з видів СТ.
  • Про затвердження Настанов з проведення змагань з лижного туризму
  • Про внесення змін до Методики суддівства змагань зі спортивного туризму (гірського)
  • Про затвердження головного судді, головного секретаря та судді-інспектора Кубку України серед юніорів з пішохідного туризму, лютий 2013 року, Донецька область
  • Про присвоєння суддівських звань.
  • Звіт про чемпіонат України зі спортивного туризму (пішохідний), вересень 2012 Київська область
  • Звіт про Кубок України з гірського туризму «Кубок Хортиці», 11-14.10, м.Запоріжжя.
  • Пропозиції щодо емблеми Міжнародної Федерації спортивного туризму.
  • Про Положення всеукраїнськіх змагань зі спортивного туризму на 2013 рік.
  • Про Положення про міжнародні змагання зі спортивного лижного туризму
  • Про семінари Спортивного комітету України зі спортивного туризму на 2013 рік.
  • Про Положення про другий міжнародний зліт ветеранів туризму.
  • Про нагородження знаком «Видатний мандрівник України»
  • Інформація про засідання Виконкому Європейського Союзу велотуристів (UECT) 02-04.11.2012 р.
  • Про затвердження головного судді, судді-інспектора та апеляційного журі Кубку України зі спортивного туризму (гірського) на сніжно-скельно-льодових дистанціях
  • Про затвердження головного судді, судді-інспектора та апеляційного журі Кубку України зі спортивного туризму (пішохідного) в приміщенні.
  • Різне

Скачати весь документ в форматі Word

 

 

 

---------------------------------------------------------

 

В період з 02.11.2012р. по 04.11.2012р. пройшли змагання зі спортивного туризму «ХІ Буковинські екстремальні ігри» в районі міського пляжу, автомобільного мосту через р.Прут, урочище «Сталкер». Команди змагалися на 4-х дистанціях: техніка пішохідного, гірського, велосипедного та спелеологічного туризму у форматі 3-х годинної та 6-ти годинної мульти-гонки. Прийняло участь 12 команд з різних районів, а саме з Сторожинецького, Глибоцького, Новоселицького, Садгірського та міста Чернівці. У форматі 3-х годин перше місце посіли команда «Пілігрім», друге- команда «Драйв», третє – команда «Садигура», у форматі 6-ти годин: перше місце посіла команда «Трек», друге – команда «Профмонтаж», третє – команда «Новоселиця». Змагання проведені Федерацією спортивного туризму Чернівецької області при підтримці Управління інфраструктури та туризму Чернівецької ОДА, Департаменту економіки Чернівецької міської ради та Департаменту освіти і науки, молоді і спорту Чернівецької ОДА.    

 

Положення: Скачати відскановану  1 сторінку2 сторінку , Скачати УМОВИ

 

Результати змагань: скачати  п ротокол

 

Вітаємо переможців та учасників замагань! 

 

 

------------------------------------------------------
 

Положення про відкриті змагання Чернівецької області з пішохідного туризму серед учнівської молоді в закритих приміщеннях  «Кубок пам’яті Ігоря Лаптєва» 

Скачати в форматі doc

 

1. Мета та завдання

Відкриті змагання з пішохідного туризму серед учнівської молоді «Кубок пам’яті Ігоря Лаптєва» проводяться з метою подальшого розвитку спортивного туризму,як ефективного засобу підвищення ролі фізичної культури і спорту у всебічному гармонійному розвитку особи, сприяння формуванню здорового способу життя учнівської молоді. 

Основними завданнями змагань є:

  • пропаганда та популяризація спортивного туризму;
  • покращення рівня майстерності серед учнів-спортсменів;
  • виявлення кращих спортсменів з метою формування збірної команди області;
  • встановлення та поглиблення дружніх зв’язків між спортсменами різних регіонів.

 

2.  Термін та місце проведення

Змагання відбудуться в м. Чернівці в спортзалі навчально-тренувальної бази МНС (вул. Хотинська, 33 А) з13по 16  грудня 2012 року.

 

3. Керівництво змаганнями

Змагання проводять: Чернівецький обласний центр туризму, краєзнавства та екскурсій учнівської молоді спільно ФСТУ в Чернівецької області при сприянні обласного науково-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності, громадської організації «Школа безпеки». Безпосереднє проведення змагань покладається на ГСК.

 

4. Учасники змагань та вимоги до них

До участі в змаганнях допускаються команди обласних, районних та міських позашкільних навчальних закладів, клубів, громадських організацій. Склад команди – 6 чоловік (не менше 2 дівчат), представник, тренер команди та суддя. До змагань допускаються учні 1995-1998 років народження. Учасники повинні мати спортивну кваліфікацію не нижче ІІІ розрядузі спортивного туризму.

 

5. Програма змагань

До програми змагань включені дистанції ІІІ класу:

  • «Смуга перешкод» (особисто-командна);
  • «Смуга перешкод» (естафета зв’язок).

Змагання проводяться відповідно до чинних Правил змагань зі спортивного туризму 2008р.(пішохідний туризм).

13 грудня (четвер)

08.00 – 15.00      Прибуття команд. Розміщення учасників змагань

15.00 – 17.00      Робота мандатної комісії

17.30 – 18.15      Урочисте відкриття змагань

18.30 – 19.30      Показ дистанції „Смуга перешкод” (естафета зв’язок)

20.00 – 21.00      Нарада ГСК з представниками команд

21.00 – 22.00      Нарада ГСК з суддями

14  грудня (п’ятниця)

09.00 – 19.30      Змагання на дистанції „Смуга перешкод” (естафета зв’язок)

20.00 &‐ 21.00      Нарада ГСК з представниками команд 

21.00 – 22.00      Нарада ГСК з суддями             

15  грудня (субота)

08.30 – 09.00      Показ дистанції „Смуга перешкод” (особисто-командні)

09.00 – 19.30      Змагання на дистанції „Смуга перешкод” (особисто-командні)

20.00 – 21.00      Нарада ГСК з представниками команд 

21.00 – 22.00      Нарада ГСК з суддями             

16  грудня (неділя)

08.00 – 15.00      Змагання на дистанції „Смуга перешкод” (особисто-командні)

15.30 – 16.30      Урочисте закриття

з 17.00                  Роз'їзд команд

 

6. Умови прийому учасників

Проживання в приміщенні центру туризму (Авангардна, 17):

- гуртожиток (з постіллю) – 30 грн./доба,

- гуртожиток (без постелі) – 20 грн./доба,

- можливе розміщення на підлозі в приміщенні центру туризму та ЗОШ № 20 –   10nbsp;h3 ‐style= centerpp style=nbsp; грн./доба (без квитанції).

7. Визначення результатів

Результат у загальнокомандному заліку визначається за найменшою сумою місць, які посіла команда на окремих дистанціях. У разі, якщо дві або більше команд наберуть однакову суму місць, перевагу має команда, яка посіла краще місце у виді «Смуга перешкод» (естафета зв’язок). Інформація про підведення підсумків в окремих видах програми буде викладена в умовах проходження дистанцій.

8. Нагородження переможців та призерів

Команди та учасники, що посіли призові місця в загальнокомандному заліку змагань нагороджуються грамотами та цінними призами.

Учасники та команди, що посіли призові місця на окремих дистанціях нагороджуються грамотами та цінними призами.

9. Фінансування

Витрати для участі команд у змаганнях (проїзд, добові, харчування, проживання учасників, представників-тренерів та суддів від команд; прокат, придбання спорядження; страхування членів делегації на період змагань та в дорозі тощо) проводяться за рахунок коштів організацій, що відряджають команди, або інших залучених коштів.

Для придбання спорядження на обладнання дистанцій, купівлі канцтоварів та організаційні витрати установлюється стартовий внесок в сумі 250 (двісті п’ятдесят) грн., який вноситься на спецрахунок КЗ „ЧОЦТКЕУМ” УДКСУ у м. Чернівях р/р 35425002000509 МФО 856135, ідентифікаційний код: 21433097 (обов’язково вказати адресу платника - місто, район).Оплату здійснити до 1 грудня 2012 року.

 

10. Безпека, медико-санітарне забезпечення змагань

Змагання проводяться відповідно до: Правил змагань зі спортивного туризму, виданих Міністерством України у справах сім’ї, молоді та спорту та Федерацією спортивного туризму України. Затверджених Заступником Міністра України у справах сім’ї, молоді та спорту М. В. Дутчаком 24.04.2008р. та погоджені Президентом ФСТУ А.С. Матвієнко 22.03.2008р.; Настанов з проведення змагань з пішохідного туризму ФСТУ, затверджених рішенням Виконкому Федерації спортивного туризму України 26 березня 2011 року (протокол № 2/2011).

  

11. Порядок та термін подання заявок, необхідна документація

Попередні заявки на участь у змаганнях подаються до 01.12.2012 р. за адресою: 58009,  м. Чернівці, вул. Авангардна, 17, (03722) 4-18-00, факс (03722) 54-45-78,  E-mail: .

Після цього командам будуть надіслані умови проходження дистанцій, інша додаткова інформація.

Іменні заявки команд за встановленою формою, завірені печаткою лікаря центральної районної лікарні та круглою печаткою закладу, подаються в мандатну комісію 13 грудня 2012 р. до 17.00.

 

Разом із іменною заявкою необхідно подати такі документи:

  • паспорти учасників (на молодших осіб - свідоцтво про народження або проїзний документ дитини для виїзду за кордон);
  • кваліфікаційні залікові книжки спортсменів;
  • страхові поліси від нещасних випадків на учасників та суддю, дійсні на час проведення змагань. Умови страхування повинні передбачати страховий захист від нещасних випадків, що сталися під час занять спортом.

12.Підготовка спортивних споруд

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 грудня 1998 року    № 2025 „Про порядок підготовки спортивних споруд та інших спеціально-відведених місць для проведення масових спортивних та культурно-видовищних заходів": підготовка спортивних споруд покладається на їх власників (за їх згодою), контроль за підготовкою спортивних споруд та забезпечення12 безпеки при проведенні змагань здійснює робоча комісія, що створена відповідними обласними та м. Києва державними адміністраціями, власник спортивної споруди не менше, ніж за 4 години до початку змагань повинен подати до робочої комісії акт про її готовність до проведення змагань. Невиконання вимог, передбачених цим пунктом, що стали причиною виникнення надзвичайних обставин під час проведення змагань, тягне за собою відповідальність.

 

Це положення є офіційним викликом на змагання.

 

.....................................................................

 

Положення Відкритого кубку області з спортивного туризму  «Кубок друзів».

Вид туризму - пішохідний  

Скачати в форматі doc

 

1.Мета і завдання.

Відкриті обласні змагання з техніки спортивного туризму  проводяться з метою: подальшого розвитку спортивного; екстремального туризму, як ефективного засобу підвищення ролі фізичної культури та спорту у всебічному та гармонійному розвитку особистості; сприянню формування здорового способу життя та на виконання рішення Координаційної ради з питань туризму Чернівецької ОДА; програми розвитку туризму в Чернівецькій області,календарного плану федерації спортивного туризму Чернівецької області.

Завдання: пропаганда та популяризація спортивного туризму, перевірка та підвищення рівня технічної майстерності, обмін досвідом, сприяння підвищення безпеки туристських походів, сприяння охорони навколишнього середовища.

2. Термін та місце проведення змагань.

Змагання відбудуться з 04 по 07 жовтня2012року в м. Вижница Чернівецької області.

3. Керівництво змагань.

Змагання проводять: Управління інфраструктури та туризму Чернівецької ОДА, Головного управління освіти Чернівецької ОДА, Вижницька районна рада. Безпосереднє проведення змагань покладається на Федерацію спортивного туризму Чернівецької області, організаційний комітет та головну суддівську колегію, Вижницький ТСК «Захід», Чернівецький обласний ТСК «Ірбіс»

4. Учасники та умови допуску до змагань.

У змаганнях беруть участь спортсмени віком від 13 років (за роком народження). Склад команди 4 чол. (не менше 1-ї дівчини) + представник (може бути учасником).

Змагання проводяться на двох дистанціях: «смуга перешкод»та «особисто-командні».

До змагань допускаються учасники, які мають довідку (документ), що підтверджує туристсько-спортивний досвід.

Іменні заявки з медичним допуском подаються до початку змагань в мандатну комісію ГСК.      Разом з іменною заявкою представники обов’язково подаються документи, що підтверджують особу учасника, страхові поліси на час проведення змагань на всіх учасників, документ що підтверджує спортивний розряд(кваліфікаційне підтвердження). Розписку відповідальних за техніку безпеки.

Команди повинні мати медичну укомплектовану аптечку.

Спорядження для організації харчування та проживання в польових умовах.

Мати спорядження для проходження дистанції ІІ – ІVкл.

5. Загальні умови. Програма змагань.

Змагання проводяться за правилами проведення змагань зі спортивного туризму (частина« Правила змагань з техніки спортивного туризму»), погодженим  президентом ФСТ України Матвієнко А.С. затвердженими заступником міністра України у справах сімї молоді та спорту Дудчак М.В. від 24.04.2008р.

 Змагання проводяться на дистанції ІІ - ІVкласу.  

 

Програма змагань:

04.10.2012 р.

до 19.00 год                   -  заїзд та розміщення команд ,  проходження мандатної комісії до 20.00;

19.00 год.                       -   відкриття змагань ;

20.00 год.                       -   засідання ГСК з представниками ;

21.00 год.                       -   засідання ГСК з суддями.

05.10.2012 р.

8.00 - 19.00 год.   -   старт команд на дистанції ТПТ  «особисто-командні»,

20.00                              -   засідання ГСК з представниками;

06.10.2012 р.

8.00                              -   старт команд на дистанції ТПТ «смуга перешкод»,

17.00                            -   засідання ГСК з представниками;

07.10.2012р.

18.00 год.                     -  закриття змагань і нагородження. Від’їзд команд.

 

6. Визначення результатів та нагородження.

Результати на дистанції «особисто-командні» визначаються за різницею часу та штрафів переведених у бали, на дистанції «смуга перешкод» різницею  заявлених та штрафних (не отриманих) балів, при рівності результатів перевага надається команді , яка набрала меншу суму штрафних балів, а при цій рівності, кращій час КЧ.

Загальні результати команд на змаганнях визначається за сумою результатів на дистанціях, при рівності їх, перевага надається кращому результату на дистанції «смуга перешкод».

Учасники, які зайняли призові місця нагороджуються грамотами. Команди, які посіли призові місця в загальному заліку нагороджуються грамотами, переможец перехідним кубком.

7. Фінансування.

Витрати по забезпеченню дистанцій змагань суддівським спорядженням, транспортні витрати забезпечує Управління інфраструктури та туризму Чернівецької ОДА, добові суддям витрати по розробці суддівської документації – забезпечують ТСК «Захід», ТСК «Ірбіс» та за спонсорські кошти.

Всі витрати пов’язані з відрядженням та участю команд у змаганнях зі спортивного туризму       ( проїзд , перевезення вантажу , харчування , стартовий внесок, технічне укомплектування ) несуть організації , що їх відряджають. Стартовий внесок з команди: складає 80грн.

8. Підготовка спортивних споруд.

 У відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 грудня 1998р. № 2025 « Про порядок підготовки спортивних споруд та інших спеціально відведених місць для проведення масових спортивних та культурно-видовищних заходів »: підготовка спортивних споруд покладається на їх власників. Контроль за підготовкою спортивних споруд та забезпечення безпеки при проведенні змагань здійснює робоча комісія , яка створена обласними та районними державними адміністраціями , власник спортивної споруди не менше , ніж за 4 години до початку змагань повинен подати до робочої комісії акт про її готовність про проведення змагань. Невиконання вимог , передбачених цим пунктом , що стали причиною виникнення надзвичайних обставин під час проведення змагань , тягне за собою відповідальність.

9. Документація.

Попередні заявки надіслати до 1.10.2011р. на email:[email protected], або в телефонному режимі: (067) 315 31 57, (095) 483 23 65.

1.1 Додаток до Положення

Проживання команд на Т/Б «Черемош». Вартість доби 10грн з людини. Розміщення у літніх будиночках. Проживання у своїх наметах 5грн з людини.

 

Дане положення є офіційним викликом на змагання.

 

 

...........................................................


 

 
До відома учасників Кубку України з лижного туризму!

Вартість 1 доби проживання з харчуванням 100 грн., без харчування - 70 грн.
Є душові, білизна. База розташована за 7 км від смт Красноїльськ в Сторожинецькому районі Чернівецької області. Рейсове транспортне сполучення відсутнє.
Для огранізації проїзду від м.Чернівці до ОВЗ "Лунка" та відносно зворотнього виїзду контактувати з президентом Федерації спортивного туризму Чернівецької області Скрипником Віктором Володимировичем,  тел.0503381553.
В наявності 16-місний автобус.
 
Телефон директора ОВЗ "Лунка" 0676723036 Регіна Адольфівна Кулюк, тел/факс 0373563537
Можливий заїзд команд на один день раніше, тобто з 1.02.2012р.
Буде виданий документ про витрату коштів авансового звіту
 
Водночас надсилаємо офіційне Положення
Просимо завчасно надати заявки на участь у змаганнях.

з повагою, А.П.Дудка - головний суддя змагань

 

 

П О Л О Ж Е Н Н Я про всеукраїнські змагання зі спортивного туризму на 2012 рік  - скачати 
 
 

10-ті  Буковинські Естремальні Ігри

Буковинські Екстремальні Ігри відбулись 5 жовтня 2011 р. Район проведення - м. Чернівці. Старт і фініш - на території чернівецького міського пляжу, технічно складні етапи - в районі моста через р. Прут, в лісі в напрямку с. Біла, спелео-етап під землею в районі вул. Гагаріна. Змагання організовані та проведені зусиллями Федерації спортивного туризму Чернівецької області при сприянні  Управління інфраструктури та туризму Чернівецької ОДА, Управління  економіки Чернівецької міської ради, Управління освіти та науки Чернівецької ОДА. В змаганнях приймали участь 15 команд з Чернівецької області та м. Чернівці. Формат проведення змагань - мультигонка, дистанції 3 і 6 годин. Технічно складні етапи вимагали від учасників знань та умінь в гірському, пішохідному, спелео, велотуризмі та в спортивному орієнтуванні. Переможцями стали в форматі "3 години": команда "Глибока 2" - 1 місце, "Новоселиця" - 2 місце, "Пілігрім" (Чернівці) - 3 місце. В форматі 6 годин: "Минуле" (Новоселиця) - 1 місце, "Кіндери" (Чернівці) - 2 місце, "Пілігрім 1" (Чернівці) - 3 місце. Вітаємо переможців та всіх учасників змагань, оскільки сам факт проходження складної багато-етапної дистанціїї - вже перемога.

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відкриті зональні змагання зі спортивного туризму

«пошуково-рятувальні роботи»

Скачати  Умови                Скачат и Склад ГСК

 

1.МЕТА І ЗАВДАННЯ

       Змагання проводяться з метою підвищення технічних і тактичних вмінь та навичок, вдосконалення прийомів транспортування потерпілого на складному рельєфі, відпрацювання взаємодії з пошуково-рятувальними загонами (ПРЗ) та ГУМНС, виконання Програми розвитку туризму в Чернівецькій області, та календарного плану ФСТ на 2011р.

Головні завдання змагань:

 

2. КЕРІВНИЦТВО ТА ПРОВЕДЕННЯ

      Загальне керівництво, підготовку та проведення змагань здійснює Управління  інфраструктури  та  туризму Чернівецької ОДА, ГУ МНС в Чернівецькій області,  Федерація спортивного туризму Чернівецької області (далі-Федерація).

    Безпосереднє проведення змагань покладається на Головну суддівську колегію, яка формується Федерацією і затверджується Президією.

 

3.ТЕРМІН І МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ

     Змагання проводяться з 05.11.2011 р.

Місце проведення : старт/фініш  &‐  міський пляж ,район автомобільного мосту,(Сталкер).

 

4.УЧАСНИКИ ЗМАГАНЬ

    У змаганнях беруть участь команди ПРЗ, МНС ,  підприємств ,організацій ,спортивних та туристичних клубів, військових частин ,навчальних закладів ,збірні команди районів Чернівецької та інших областей ,тощо.

Вік учасників змагань не молодше 14 років.

Склад делегації : 4 учасника ,1 запасний ,суддя , представник та тренер.

Дистанція відповідає вимогам  IV класу.

 

5.ПРОГРАМА ЗМАГАНЬ

          Змагання на дистанції « рятувально- технічні прийоми » .

Умови змагань команди отримують при проходженні мандатної комісії.

Програма змагань:

 

6.ВИЗНАЧЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ЗМАГАНЬ ТА НАГОРОДЖЕННЯ

        Командні результати визначаються по  сумі балів ,які набрала команда  на дистанції  мінус  штрафні бали .Команди , які не дійшли до фінішу, займають місця після команд ,які пройшли дистанцію повністю.        Команди повинні побувати на всіх контрольних пунктах.  Команда-переможець і призери нагороджуються грамотами  Управління інфраструктури та туризму Чернівецької ОДА та Федерації, та заохочувальними  призами

спонсорів.

 

7.ФІНАНСОВІ УМОВИ

     Всі витрати ,що пов’язані  з відрядження та участю делегацій (команд) у змаганнях ( проїзд, перевезення вантажу ,харчування ,технічне укомплектування ,медична страховка учасників на період змагань, ) несуть організації ,що їх відряджають.

        Витрати по забезпеченню дистанцій змагань суддівським спорядженням ,прокат спорядження ,транспортні витрати , по розробці суддівської документації – забезпечує Управління інфраструктури та  туризму Чернівецької ОДА ,Федерація спортивного туризму Чернівецької області  та за рахунок спонсорських коштів , інших.

 

8.ПІДГОТОВКА СПОРТИВНИХ СПОРУД

     У відповідності до Постанови Кабінету Міністрів україни від 18 грудня 1998 року № 2025 « Про порядок підготовки спортивних споруд та інших спеціально-відведених місць для проведення спортивних та культурно-видовищних заходів»:підготовка спортивних споруд та інших спеціально відведених місць для проведення масових спортивних заходів покладається на їх власників ; контроль за підготовкою спортивних споруд та інших спеціально відведених місць для проведення масових спортивних заходів та забезпечення безпеки при проведенні змагань здійснює робоча комісія, яка утворена відповідними обласними  та м. Києва державними адміністраціями ;власник спортивних споруд не менше ,ніж за 4 години до початку змагань зобов’язаний подати до робочої комісії акт про її готовність до проведення змагань .невиконання вимог, передбачених цим пунктом , що стали причиною виникнення надзвичайних обставин під час проведення змагань, тягне за собою відповідальність ,передбачену законодавством України.

 

9.ПОЧАТОК ЗАЯВОК

    Попередні заявки подаються до  Федерацією спортивного туризму Чернівецької області до 04листопада  2011 року по тел./факсу (0372)574-854,545-229  ,  по електронній пошті : ,або на форумі сайту sadnysta.com.ua.

     Для участі у змаганнях до мандатної комісії подаються командні заявки , завірені організацією ,що відряджає;медичний допуск  ( на кожного учасника ), страховий поліс, дійсний на час проведення змагань;документи ,що засвідчують особу, та документ ,що підтверджує спортивну кваліфікацію.

 

10.СПОРЯДЖЕННЯ

    Мінімальний набір спорядження для проходження дистанцій IVкласу , ліхтарик .

ДАНЕ ПОЛОЖЕННЯ Є ОФІЦІЙНИМ ВИКЛИКОМ НА ЗМАГАННЯ 

Цей документ в форматі MS Word можна скачати тут

 



 

 

Положення

Про відкриті обласні змагання зі спортивного туризму

 «X Буковинські екстремальні ігри – 2011р.»

Скачати  Умови                Скачати Склад ГСК

 

  1. Мета і завдання.

Буковинські екстремальні ігри проводяться з метою подальшого розвитку спортивного /strongnbsp;nbsp;та екстремального туризму в області як ефективного засобу підвищення ролі фізичної культури, та спорту у всебічному та гармонійному розвитку особистості, сприяння формуванню здорового способу життя населення та на виконання рішення Координаційної ради з питань туризму Чернівецької ОДА та Програми розвитку туризму в Чернівецькій області.

Мета Буковинських екстремальних ігор – подальше втілення у повсякденне життя населення Буковини спортивного та екстремального туризму, яке має велике прикладне значення у справі формування активної життєвої позиції особистості як потужний фактор розвитку патріотичних, морально-вольових та фізичних якостей, особливо серед підростаючого покоління.

     Завдання Буковинських екстремальних ігор – пропаганда, популяризація та подальший розвиток спортивного та екстремального туризму серед широких верств населення, виховання любові до свого краю, проводити пропаганду здорового способу життя, визначити і розвинути знання, вміння  та навички виживання в складних природних умовах, сприяти охороні навколишнього середовища, обмін досвідом, перевірити та визначити рівень спортивної майстерностnbsp; nbsp; мінус nbsp;/strongі туриnbsp;nbsp; мінус /strong стів, а також підвищити кваліфікацію суддів зі спортивного туризму.

  1. Термін та місце проведення змагань.

Буковинські екстремальні ігри проводяться з 4.11.2011р.(день заїзду) по6.11.2011р.(закриття та роз’їзд). Місце проведення Буковинських екстремальних ігор -  м.Чернівці, район міського пляжу «Гідропарк».

  1. Керівництво змагань.

Загальне керівництво по підготовці та проведенні Буковинських екстремальних ігор здійснює управління інфраструктури та туризму Чернівецької ОДА, Департамент економіки Чернівецької міської ради та Федерації спортивного туризму Чернівецької області (далі-Федерація).

Проведення Буковинських екстремальних ігор покладається на Головну суддівську колегію, яка формується Федерацією і затверджується Президією.

  1. Учасники та умови допуску до змагань.

У Буковинських екстремальних іграх беруть участь команди підприємств, організацій, спортивних та туристичних клубів, військових частин, навчальних закладів, збірні команди районів Чернівецької та інших областей, тощо.

Вік учасників змагань не молодше 10років.

Кількісний склад команди – 4чоловіка

 

Дистанції 1-4 класу:

- пішохідного туризму

- гірського туризму

- велосипедного туризму

- спелеотуризму

Учасники повинні мати все необхідне спорядження для проходження дистанцій відповідного класу. Особисте (система, каска, страховка, карабіни, велосипеди).

5. Програма Буковинських екстремальних ігор.

Спортивна програма – гонка з КЧ – 3 та 6 години.

Допускається участь команди на видовій дистанції у любому форматі.

4 листопада – день заїзду команд, реєстрація, робота мандатної комісії (до 19:00 год.),

5 листопада –до 8:00 год. завершення реєстрації , урочисте відкриття ( о 9:00 год.),подання технічних заявок, старт  гонки (10:00 год.) 13:00 год. фініш 3-хгодинної програми.16:00 год. фініш 6-ти годинної програми,17:00 год. підведення підсумків.

6 листопада – урочисте закриття, нагородження переможців та призерів, роз’їзд команд.

6. Визначення результатів та нагородження.

Командні результати визначаються по сумі балів набраних при проходженні  дистанцій мінус штрафні бали. Команди які не дійшли до фінішу займають місця після команд які пройшли дистанції повністю.

7. Нагородження переможців Буковинських екстремальних ігор

Команди-переможці і призери у загальному заліку змагань нагороджуються грамотами та пам’ятними призами, дипломами управління інфраструктури та  туризму Чернівецької ОДА та Федерації спортивного туризму.  Спонсори нагороджують заохочуючими призами.

8. Фінансування.

    Витрати по забезпеченню дистанцій змагань суддівським спорядженням;  добові суддів; транспортні витрати; по розробці суддівської документації – забезпечують організатори змагань та за рахунок спонсорських коштів.

    Всі витрати пов’язані з відрядженням та участю команд у змаганнях (проїзд, перевезення вантажу, харчування, технічне укомплектування) несуть організації, що їх відряджають.

9. Підготовка спортивних споруд.

    У відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 грудня 1998р. № 2025  Про порядок підготовки спортивних споруд та інших спеціально відведених місць для проведення масових спортивних та культурно-видовищних заходів»: підготовка спортивних споруд покладається на їх власників. Контроль за підготовкою спортивних споруд та забезпечення безпеки при проведенні змагань здійснює робоча комісія, яка створена обласними та районними державними адміністраціями, власник спортивної споруди не менше, ніж за 4 години до початку змагань повинен подати до робочої комісії акт про її готовність про проведення змагань. Невиконання вимог, передбачених цим пунктом, що стали причиною виникнення надзвичайних обставин під час проведення змагань, тягне за собою відповідальність.     

10.Подача заявок

Попередні заявки до 04.11.2011р. за телефонами 0372574854, 0503381553

E-mail: або форум sadnysta.com.ua 

Ска чати цей документ в форматі MS Word тут

    Дане положення є офіційним викликом на змагання

 

РЕЗУЛЬТАТИ

ПРОТОКОЛ РЕЗУЛЬТАТІВ ЗМАГАНЬ


 

 

Положення

Відкритого кубку області зі спортивного туризму, гірського

«Кубок друзів».

Запитання та обговорення - на Форумі

 

1. Мета і завданpnbsp; Скачати Склад ГСКня.

Відкриті області змагання з спортивного туризму гірському проводяться з метою: подальшого розвитку спортивного; екстремального туризму, як ефективного засобу підвищення ролі фізичної культури та спорту у всебічному та гармонійному розвитку особистості; сприянню формування здорового способу життя та на виконання програми розвитку туризму в Чернівецькій області і рішення Координаційної ради з питань туризму Чернівецької ОДА, к календарного плану ФСТ Чернівецької області.

Завдання: пропаганда та популяризація спортивного туризму, перевірка та підвищення рівня технічної майстерності, обмін досвідом, сприяння підвищення безпеки туристських походів, сприяння охорони навколишнього середовища.

 

2. Термін та місце проведення змагань.

Змагання відбудуться з 07 по 09 жовтня2011року в ур. Лекече Вижницького району Чернівецької області.

 

3. Керівництво змагань.

Змагання проводять: управління інфраструктури та туризму Чернівецької ОДА, Управління сімї, молоді та спорту Чернівецької ОДА, Вижницька РДА. Безпосереднє проведення змагань покладається на головну суддівську колегію ФСТ Чернівецької області, організаційний комітет, Вижницький ТСК «Захід», Чернівецький обласний ТСК «Ірбіс»

 

4. Учасники та умови допуску до змагань.

У змаганнях беруть участь спортсмени віком від 13 років (за роком народження). Основний склад команди 4 чол. (не менше 1-ї дівчини) + представник (може бути учасником), запасний учасник.

Змагання проводяться на двох дистанціях: «гірські перешкоди - зв’язки»та «тактико-технічна».

До змагань допускаються учасники, які мають довідку (документ), що підтверджує туристсько-спортивний досвід.

Іменні заявки з медичним допуском подаються до початку змагань в мандатну комісію ГСК.      Разом з іменною заявкою обов’язково подаються документи, що підтверджують особу учасника, страхові поліси на час проведення змагань на всіх учасників.

Представники надають документи, що засвідчує особу учасників та підтверджує спортивний розряд(кваліфікаційне підтвердження). Розписку відповідальних за техніку безпеки.

Команди повинні спорядження для організації харчування та проживання в польових nbsp;- 1 місце, /strong‐ умовах.

Мати спорядження для проходження дистанції ІІ – ІІІ кл.

Змагання проводяться за правилами проведення змагань зі спортивного туризму (частина« Правила змагань з техніки спортивного туризму»), погоджені президентом ФСТ України Матвієнко А.С. затверджені заступником міністра України у справах молоді та спорту Дудчак М.В. від 24.04.2008р.

Змагання проводяться на дистанції ІІ - ІІІ класу. 

 

 

5. Програма змагань.

Програма змагань:

 

07.10.2011 р.

до 19.00 год.    -  заїзд та розміщення команд ,  проходження мандатної комісії до 20.00;

19.00 год.   -   відкриття змагань ;

до 20.00 год.  – проходження мандатної комісії;

20.00 год.   -   засідання ГСК з представниками ;

08.10.2011 р.

8.00 - 19.00 год.  -   старт команд на дистанціях ТГТ  «гірські перешкоди - зв’язки»,  «тактико-технічна»  

20.00   -   засідання ГСК з представниками;

09.10.2011 р.

8.00     -   продовження змагань на дистанціях ТГТ «тактико-технічна»,  «гірські перешкоди - зв’язки»

17.00   -   засідання ГСК з представниками;

18.00 год.    -  закриття змагань і нагородження. Від’їзд команд.

 

6. Визначення результатів та нагородження.

Результати да дистанціях визначаються за сумою часу та штрафів переведених у час, при рівності результатів перевага надається команді (зв’язці), яка отримала меншу суму штрафних балів, а при цій рівності, кращій час до ПКЧ.

Загальні результати команд на змаганнях визначається за сумою результатів на дистанціях, при рівності їх, перевага надається кращому результату на дистанції «тактико-технічна»laquo;Ірбіс ;.

Учасники, які зайняли призові місця нагороджуються грамотами. Команди, які посіли призові місця в загальному заліку нагороджуються грамотами, переможец перехідним кубком.

 

7. Фінансування.

    Витрати по організації та проведення змагань в тому числі прокат спорядження, для постановки дистанцій та транспортні витрати по достppp/strongp align=авці суддів, служби дистанції та спорядження забезпечення роботи секретаріату змагань (канцелярські товари, грамоти та інше) за рахунок організаторів та проводящіх організацій, ФСТ Чернівецької області, ТСК «Захід», ТСК «Ірбіс», стартових внесків та спонсорських внесків.

    Всі витрати пов’язані з відрядженням та участю команд у змаганнях зі спортивного туризму       ( проїзд , перевезення вантажу , харчування , стартовий внесок, технічне укомплектування ) несуть організації , що їх відряджають. Стартовий внесок з команди: складає 100грн.

 

8. Підготовка спортивних споруд.

    У відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 грудня 1998р. № 2025 « Про порядок підготовки спортивних споруд та інших спеціально відведених місць для проведення масових спортивних та культурно-видовищних заходів »: підготовка спортивних споруд покладається на їх власників. Контроль за підготовкою спортивних споруд та забезпечення безпеки при проведенні змагань здійснює робоча комісія , яка створена обласними та районними державними адміністраціями , власник спортивної споруди не менше , ніж за 4 години до початку змагань повинен подати до робочої комісії акт про її готовність про проведення змагань. Невиконання вимог , передбачених цим пунктом , що стали причиною виникнення надзвичайних обставин під час проведення змагань , тягне за собою відповідальність.   

                                                                                                        

9. Документація.

Попередні заявки надсилаються до 1.10.2011р. на email: [email protected],  або в телефонному режимі: (067) 315 31 57, (095) 483 23 65.

Дане положення є офіційним викликом на змагання.

 

Цей документ в форматі MS Word можна скачати тут

 

ПОПЕРЕДНІ УМОВИ ПРОХОДЖЕНЯ ДИСТАНЦІЇ в форматі MS Word скачати тут,  

СХЕМИ ДИСТАНЦІЙ   тут і тут

ПРОТОКОЛ РЕЗУЛЬТАТІВ НА ДИСТАНЦІЇ  "тактико-технічна" і "гірські перешкоди"

ПРОТОКОЛ КОМАНДНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ НА "КУБКУ ДРУЗІВ" тут




Склад ГСК

  1. Головний Суддя – Лангеман В.В. ІІ ск.
  2. Головний Секретар – Пурілкіна І.О. І ск.
  3. Зам. головного судді з безпеки – Шулема І.Г. СНК
  4. Зам. головного судді з виду «тактико-технічна»- Меленко В.В. СНК
  5. Зам. головного судді з виду «гірські перешкоди - зв’язки»- Гонца Н.Н. ІІІ ск.
  6. Зам. головного судді з суддівства – Гуляєв А.В. І ск.
  7. Начальник дистанції «тактико-технічна»- Шведик Д.В. ІІІ ск.
  8. Начальник дистанції «гірські перешкоди - зв’язки»- Гусан В.Г. ІІІ ск.
  9.  Зам. головного судді з мед забезпечення – Бендас В.
  10. Комендант змагань – Полторак Р.І.
  11. Зам. головного судді з інформації – Будніков І.О. ІІІ ск.

 

Голова мандатної комісії - Волошин О.С. І ск.

Члени комісії: Лангеман В.В.

                         Ковтюк Л.В.

 

Інспектор змагань Скрипник В.В. СНК

 

 


 

 

ПОЛОЖЕННЯ
про відкриті  змагання зі скелелазіння на штучному рельєфі

„Петрівська забава - 2011” до дня проведення Петрівського ярморку

 

1. Мета і завдання.

- пропоганда здорового способу життя;

- популяризація скелелазіння на Буковині;
- визначення осіб, що мають хист до скелелазіння та рейтингу спортсменів-скелелазів;
- подальший розвиток скелелазіння на Буковині.

2. Терміни та місце проведення.

Змагання проводяться 10.07.2011 р. на скелелазному тренажері  Чернівцького міського парку культури та відпочинку імені Тараса Шевчекека.

3. Керівництво проведення загань.

Загальне керівництво здійснють: Чернівецькі обласні відділ туризму управління соціально-економічного-розвитку Департаменту економіки місської ради, управління по фізичній культурі та спортуЧернівецької міської ради, Чернівецька обласна федерація спортивного туризму, Чернівецький обласний клуб  скелелазіння та альпінізму „Буковина” . Безпосереднє проведення змагань покладається на ГСК та головного суддю змагань  (голову  комітету зі  скелелазіння Чернівецької обласної федерації альпінізму і скелелазіння Соважа О. Є.)

4. Учасники змагань.

До участі в змаганнях допускаються  усі бажаючі згідно поданої заявки . Учасники змагань діляться на такі вікові категорії: 1999 р.н. і молдші,1998-1996р.н., 1995р.н. і старші.

5. Програма змагань та визначення переможців.

Подача заявок та регистрація учасників 10.07.2011 р. з 1000до 1100

Старт перших учасників о 1100. Учасникам пропонується 4 траси з поступово зростаючою складністю    та  4 спроби на кожну трасу, для проходження більш складної траси необхідно пройти більш просту. Переможці в індивідуальному заліку визначаються за кількістю пройдених трас та сумою часу, кращих спроб, на пройден/public/images/files/umovy.docих  трасах.

6. Нагородження.

Особи, які в індивідуальному заліку посіли I– IІІ місця у своїй віковій групі нагороджуються грамотами Управління по фізичній культурі та спорту  Чернівецької міської ради  та цінними призами за рахунок стартових внесків та спонсорської допомоги.

7. Умови прийомузаявок від учасників змагань.

Заявки на участь у змаганнях та стартовий внесок у розмірі: Учні ЗОНЗ – 5 грн., студенти ВНЗ денної форми навчання – 10 грн., неstrong/pp задіяні у навчанні особи – 15 грн.  подаються в ГСК змагань до 11 00(до старту першого учасника).Примітка: при собі мати документ засвідчуючий статус особи.

8. Фінансування.

Фінансування змагань здійснюється за рахунок стартових внесків та спонсорської допомоги.

9. Інформація.

Інформацію щодо проведення змагань можна отримати за телефоном 0505498296 – Головний суддя змагань (голова комітету зі скелелазіння Чернівецької обласної федерації альпінізму і скелелазіння Соваж Олексій Євгенович) та на сайтах extreme.cv.ua, sadnysta.com.ua.

nbsp;

/stronga href=

sup/strong

nbsp;

_blank Зам. головного судді з інформації

/ppp

/strong/strong/p

p

nbsp; /p

/pstrongnbsp;nbsp;/p

p

laquo;ГідропаркФоруміp strong

nbsp;

/strongstrong nbsp;

strong

/strong

nbsp; /p