Положення про відкриті змагання Чернівецької області з пішохідного туризму серед учнівської молоді в закритих приміщеннях  «Кубок пам’яті Ігоря Лаптєва» 

Скачати в форматі doc

1. Мета та завдання

Відкриті змагання з пішохідного туризму серед учнівської молоді «Кубок пам’яті Ігоря Лаптєва» проводяться з метою подальшого розвитку спортивного туризму,як ефективного засобу підвищення ролі фізичної культури і спорту у всебічному гармонійному розвитку особи, сприяння формуванню здорового способу життя учнівської молоді.

Основними завданнями змагань є:

  • пропаганда та популяризація спортивного туризму;
  • покращення рівня майстерності серед учнів-спортсменів;
  • виявлення кращих спортсменів з метою формування збірної команди області;
  • встановлення та поглиблення дружніх зв’язків між спортсменами різних регіонів.

 

2.  Термін та місце проведення

Змагання відбудуться в м. Чернівці в спортзалі навчально-тренувальної бази МНС (вул. Хотинська, 33 А) з13по 16  грудня 2012 року.

 

3. Керівництво змаганнями

Змагання проводять: Чернівецький обласний центр туризму, краєзнавства та екскурсій учнівської молоді спільно ФСТУ в Чернівецької області при сприянні обласного науково-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності, громадської організації «Школа безпеки». Безпосереднє проведення змагань покладається на ГСК.

 

4. Учасники змагань та вимоги до них

До участі в змаганнях допускаються команди обласних, районних та міських позашкільних навчальних закладів, клубів, громадських організацій. Склад команди – 6 чоловік (не менше 2 дівчат), представник, тренер команди та суддя. До змагань допускаються учні 1995-1998 років народження. Учасники повинні мати спортивну кваліфікацію не нижче ІІІ розрядузі спортивного туризму.

 

5. Програма змагань

До програми змагань включені дистанції ІІІ класу:

  • «Смуга перешкод» (особисто-командна);
  • «Смуга перешкод» (естафета зв’язок).

Змагання проводяться відповідно до чинних Правил змагань зі спортивного туризму 2008р.(пішохідний туризм).

13 грудня (четвер)

08.00 – 15.00      Прибуття команд. Розміщення учасників змагань

15.00 – 17.00      Робота мандатної комісії

17.30 – 18.15      Урочисте відкриття змагань

18.30 – 19.30      Показ дистанції „Смуга перешкод” (естафета зв’язок)

20.00 – 21.00      Нарада ГСК з представниками команд

21.00 – 22.00      Нарада ГСК з суддями

14  грудня (п’ятниця)

09.00 – 19.30      Змагання на дистанції „Смуга перешкод” (естафета зв’язок)

20.00 &‐ 21.00      Нарада ГСК з представниками команд

21.00 – 22.00      Нарада ГСК з суддями

15  грудня (субота)

08.30 – 09.00      Показ дистанції „Смуга перешкод” (особисто-командні)

09.00 – 19.30      Змагання на дистанції „Смуга перешкод” (особисто-командні)

20.00 – 21.00      Нарада ГСК з представниками команд

21.00 – 22.00      Нарада ГСК з суддями

16  грудня (неділя)

08.00 – 15.00      Змагання на дистанції „Смуга перешкод” (особисто-командні)

15.30 – 16.30      Урочисте закриття

з 17.00                  Роз’їзд команд

 

6. Умови прийому учасників

Проживання в приміщенні центру туризму (Авангардна, 17):

— гуртожиток (з постіллю) – 30 грн./доба,

— гуртожиток (без постелі) – 20 грн./доба,

— можливе розміщення на підлозі в приміщенні центру туризму та ЗОШ № 20 –   10nbsp;h3 ‐style= centerpp style=nbsp; грн./доба (без квитанції).

7. Визначення результатів

Результат у загальнокомандному заліку визначається за найменшою сумою місць, які посіла команда на окремих дистанціях. У разі, якщо дві або більше команд наберуть однакову суму місць, перевагу має команда, яка посіла краще місце у виді «Смуга перешкод» (естафета зв’язок). Інформація про підведення підсумків в окремих видах програми буде викладена в умовах проходження дистанцій.

8. Нагородження переможців та призерів

Команди та учасники, що посіли призові місця в загальнокомандному заліку змагань нагороджуються грамотами та цінними призами.

Учасники та команди, що посіли призові місця на окремих дистанціях нагороджуються грамотами та цінними призами.

9. Фінансування

Витрати для участі команд у змаганнях (проїзд, добові, харчування, проживання учасників, представників-тренерів та суддів від команд; прокат, придбання спорядження; страхування членів делегації на період змагань та в дорозі тощо) проводяться за рахунок коштів організацій, що відряджають команди, або інших залучених коштів.

Для придбання спорядження на обладнання дистанцій, купівлі канцтоварів та організаційні витрати установлюється стартовий внесок в сумі 250 (двісті п’ятдесят) грн., який вноситься на спецрахунок КЗ „ЧОЦТКЕУМ” УДКСУ у м. Чернівях р/р 35425002000509 МФО 856135, ідентифікаційний код: 21433097 (обов’язково вказати адресу платника — місто, район).Оплату здійснити до 1 грудня 2012 року.

 

10. Безпека, медико-санітарне забезпечення змагань

Змагання проводяться відповідно до: Правил змагань зі спортивного туризму, виданих Міністерством України у справах сім’ї, молоді та спорту та Федерацією спортивного туризму України. Затверджених Заступником Міністра України у справах сім’ї, молоді та спорту М. В. Дутчаком 24.04.2008р. та погоджені Президентом ФСТУ А.С. Матвієнко 22.03.2008р.; Настанов з проведення змагань з пішохідного туризму ФСТУ, затверджених рішенням Виконкому Федерації спортивного туризму України 26 березня 2011 року (протокол № 2/2011).

 

11. Порядок та термін подання заявок, необхідна документація

Попередні заявки на участь у змаганнях подаються до 01.12.2012 р. за адресою: 58009,  м. Чернівці, вул. Авангардна, 17, (03722) 4-18-00, факс (03722) 54-45-78,  E-mail: octkeum@rambler.ru.

Після цього командам будуть надіслані умови проходження дистанцій, інша додаткова інформація.

Іменні заявки команд за встановленою формою, завірені печаткою лікаря центральної районної лікарні та круглою печаткою закладу, подаються в мандатну комісію 13 грудня 2012 р. до 17.00.

 

Разом із іменною заявкою необхідно подати такі документи:

  • паспорти учасників (на молодших осіб — свідоцтво про народження або проїзний документ дитини для виїзду за кордон);
  • кваліфікаційні залікові книжки спортсменів;
  • страхові поліси від нещасних випадків на учасників та суддю, дійсні на час проведення змагань. Умови страхування повинні передбачати страховий захист від нещасних випадків, що сталися під час занять спортом.

12.Підготовка спортивних споруд

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 грудня 1998 року    № 2025 „Про порядок підготовки спортивних споруд та інших спеціально-відведених місць для проведення масових спортивних та культурно-видовищних заходів»: підготовка спортивних споруд покладається на їх власників (за їх згодою), контроль за підготовкою спортивних споруд та забезпечення12 безпеки при проведенні змагань здійснює робоча комісія, що створена відповідними обласними та м. Києва державними адміністраціями, власник спортивної споруди не менше, ніж за 4 години до початку змагань повинен подати до робочої комісії акт про її готовність до проведення змагань. Невиконання вимог, передбачених цим пунктом, що стали причиною виникнення надзвичайних обставин під час проведення змагань, тягне за собою відповідальність.

Це положення є офіційним викликом на змагання.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here